پنجمین سالگرد تاسیس شرکت آتی نگر الکترونیک

دسته بندی : عمومی

سه شنبه, 26 اسفند 99 ساعت 16:25

مراسم پنجمین سالگرد تاسیس شرکت آتی نگر الکترونیک در روز 21 اسفند 1399 در کاخ رستوران لیدوما برگزار گردید.

در این مراسم، شرکت آتی نگر الکترونیک این افتخار را داشت که میزبان مدیران محترم و مهمانان ویژه ای چون جناب آقای مهندس هفتانی و مهندس غفارزاده (مدیران عامل مجموعه ماد طلایی) جناب آقای امیر سادات مدیر عامل مجموعه آریا حساب آترینا (مدیر مالی شرکت)، جناب مهندس اسلامی از مجموعه پرشیا سیستم و جناب آقای چیت سازیان از مجموعه ثمین (مدیر مارکتینگ) باشد. این مراسم با حضور میهمانان ویژه، مدیران عامل شرکت آتی نگر الکترونیک و پرسنل برگزار گردید.

در این مراسم ویژه، جناب آقای مهندس کوشا سلیمانی به بیان دست آوردهای مجموعه آتی نگر الکترونیک در 5 سال گذشته پرداختند. همچنین سخنرانی مدیران عامل مجموعه آقایان مهندس مرباغی و مهندس رشیدی در آغاز و پایان مراسم انجام گردید.

در طی این سخنرانی جناب آقای مهندس مرباغی ضمن تشکر از میهمانان حاضر در مراسم از تمامی افرادی که در طول 5 سال فعالیت آتی نگر در کنار مجموعه بودند قدردانی کردند و عنوان نمودند که مجموعه آتی نگر بسیار قدرتمندتر از گذشته به راه خود ادامه خواهد.

در ادامه مراسم، تعدادی از پرسنل مجموعه آتی نگر الکترونیک ضمن معرفی خود، تجربه فعالیت خود در شرکت را بیان کردند. به علاوه، طی مصاحبه ای میهمانان ویژه به بیان تجربه همکاری خود با مجموعه آتی نگر پرداختند. در پایان مراسم نیز میهمانان ویژه و پرسنل مجموعه به رسم یادبود عکس یادگاری گرفتند.

شرکت آتی نگر الکترونیک در سال 1394 فعالیت خود را با هدف فروش و عرضه تجهیزات نظارت تصویری آغاز نمود. امروز این مجموعه در پنجمین سالگرد تاسیس مقاله رسمی خود را در مجله Solid State Technology of USA منتشر کرد. از دیگر دست آوردهای مجموعه در سال های اخیر می توان به تالیف و انتشار کتاب رسمی آموزش دوربین مداربسته و نرم افزار کوشا اشاره کرد.

چشم انداز آتی نگر الکترونیک هدفمندسازی توزیع و پخش تجهیزات نظارت تصویری می باشد. امیدواریم تا با این هدف قادر به جلب رضایت و اعتماد همراهان خود باشیم.

در ادامه می توانید گزارش تصویری این مراسم را مشاهده کنید.














پشتیبانی و فروش

02166342766 02166342767